پیگیری سفارش

پیگیری سفارش

آبی‌تِک برای آسودگی خاطر مشتریان عزیز، تمامی مراحل آماده‌سازی تا ارسال سفارش را از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌کند. با این حال، اگر به هر دلیلی نیاز به پیگیری سفارش خود دارید، می‌توانید با توجه روش ارسال سفارش خود از یکی از راه‌های زیر اقدام کنید. هم‌چنین اگر در به هر دلیل، شماره پیگیری پیامک‌شده آبی‌تِک را گم یا فراموش کرده‌اید، ما آن را دوباره در اختیار شما قرار می‌دهیم؛ در این صورت می‌توانید از طریق تماس با واحد پردازش آبی‌تِک (داخلی ۴) اقدام کنید.

تیپاکس

تمامی سفارش‌های تیپاکس در آبی‌تِک، روزانه و در دو نوبت ارسال می‌شوند. سفارش‌هایی که پیش از ساعت ۱۲ ظهر هرروز ثبت شده باشند، در همان روز ارسال می‌شوند. در غیر این صورت، سفارش‌های ثبت‌شده، در روز کاری بعد بررسی و ارسال خواهند شد و کد رهگیری تیپاکس آن‌ها نیز برای شما پیامک می‌شود. شما می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری خود در لینک زیر، از طریق شرکت تیپاکس، سفارش خود پیگیری کنید:

پست

آبی‌تِک تمامی سفارش‌های پست را در همان روز ثبت سفارش ارسال می‌کند و شماره رهگیری نیز از طریق شرکت پست برای شما پیامک می‌شود. سفارش‌های ثبت شده حداکثر تا ساعت ۱۶ هرروز از مشتریان دریافت و به‌صورت پیش‌فرض از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند و بعد از تحویل به شرکت پست، تا ۱ الی ۲ روز بعد به مقصد می‌رسند. شما می‌توانید با استفاده از لینک زیر سفارش پستی خود را پیگیری کنید:

پیک شهری

تمامی سفارش‌هایی که در تهران از طریق پیک ارسال می‌شوند، در کمتر از ۲ ساعت به‌ مقصد خواهند رسید و به محض تحویل به پیک، نام و شماره تلفن راننده برای مشتریان گرامی پیامک خواهدشد، ولی اگر به هردلیلی نیاز به سفارش خود دارید، می‌توانید با واحد پردازش آبی‌تِک (داخلی ۴) تماس بگیرید.

پیک دورن شهری

باربری

آبی‌تِک تمامی سفارش‎های باربری را حداکثر تا ساعت ۱۸ روزهای شنبه تا چهارشنبه و ساعت ۱۵ روزهای پنج‌شنبه ارسال می‌کند. شماره باربری نیز به محض تحویل سفارش به باربری برای مشتریان گرامی پیامک می‌شود، ولی اگر به هر دلیل به پیگیری بیشتری نیاز دارید، می‌توانید باربری مورد نظر خود را در لینک زیر جستجو کنید و از طریق یکی از راه‌های ارتباطی آن سفارش خود را پیگیری کنید: